tjoooooong...

Jisses vad tiden springer iväg.... häromdagen räknade jag ut att jag har så där en 23 arbetsdagar kvar innan långledighet! Det skall bli sköööööönt!

Den här tiden är det extra mycket att göra på jobbet och sen har vädret varit uschligt! Inte orkat så mycket mer än att göra de vanliga sysslorna med pållarna men idag blev det ändring och jag har tagit en skogstur med Rebel och longerat Alessio. Det var verkligen skönt att komma igång med dem igen. De har inte gjort nåt på tre dagar och då får jag alltid dåligt samvete. Även om jag är där och fixar och borstar och byter täcken känner jag så. Men ärligt talat så tror jag inte att de bryr sig....

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Härligt att du snart har semester! Själv ska jag jobba hela sommaren...



Det där är ju olika med hästarna. Det är ju skönt om de inte bryr sig om de får stå.

Men mina muskelpaket behöver röra sig ofta. Framför allt Turbin, han blir jättesur om han får stå några dagar.

Kommentera här: