Meningen med livet!

Igår var det helt underbart väder!

Jag och Kristin tog en härlig skrittrunda i skogen. Det är nog det som är meningen med livet, att komma ut i skogen och bara ta det lugnt och njuta av livet. Vilken energikick och vad bra man mår! Ljuvligt!

Det är verkligen värt allt slit med mockning och allt annat som hör hästlivet till. Nu hoppas jag på en härlig vår - då vädret visar sig från sin bästa sida så jag kan få njuta av fler såna här dagar.

Efter ridturen tog jag och Alessio en promenad och han tyckte det var härligt att komma ut en runda. Docka den lilla busan hade smitit ur hagen under dagen och promenerat in i stallet och ätit kraftfoder. Men jag släppte ut henne igen när jag kom till stallet och då gick hon kvar i hagen. Jag hoppas verkligen att hon stannar kvar i hagen idag!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Ja det är nu man får betalt för alla mörka timmar man tillbringat hos hästarna i vinter.

Underbart!



Busiga Docka! Hoppas hon stannar i hagen nu. :-)

2 Jenny:

skriven

Ja, sådana dagar är det verkligen värt att skitgöra!



Jasså Docka strosade ut ur hagen på egen hand? Sicken filur, håller tummarna för att hon inte gör det till en vana ;)

Kommentera här: