Fällningstid

Jag har haft ett par härliga dagar i stallet. Jag har pysslat och ridit och motionerat Alessio. Det är så skönt nu för eftersom hästarna går ute längre så är det inte så mycket att mocka och då tar alla de där måstena inte så lång tid och det är ljust läääääääääänge. Det gillar jag!

Anna och jag pratade igår och vi bestämde att hon och hennes kompis skall hjälpa oss med inridningen av Alessio. Jag är verkligen glad för det och vet att Alessio kommer att få de bästa förutsättningarna för att bli en fin ridponny. Jag är hur glad som helst.

Det har varit härligt att rida ut och ta vara på det vackra vädret. Idag passade jag på att dra av Docka massa päls - det är så skönt när man kan stå ute och göra det. Jag tror att Docka tyckte det var skönt också!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Haha, hästen snöar ;) Tusan vad söt hon är, lilla Docka!

Kommentera här: