Bloggvila!

Nu tar jag lite bloggvila. Vi åker snart till Hamburg för att träffa den bästa och jag har en del att stå i tills dess... så el bloggo får vila sig lite.

Jag träffade min nya medryttare i stallet igår och hon provred Rebel. Det gick kanon och de verkar trivas ihop. Hon sätter igång med att hjälpa mig från och med fredag. Det skall bli skönt att få lite andningshål från stallet. Hur hemskt det än låter så är det faktiskt så.

Alessio forsätter att sköta sig exemplariskt när jag hanterar honom, men hade bråkat med Ulla vid utsläpp i förrgår. Inte bra! Docka fortsätter fälla och ryktstenen används flitigt!

Ha det så gött så är jag tillbaks om nån vecka :) :)

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Roligt att det funkar med medrtyttaren! :-)

Kul också att Alessio sköter sig bra.



Hälsa Lotta och ha det så bra i Hamburg! :-)

2 Jenny:

skriven

Ha det bra i Hamburg! Och vad bra att du hittat en medryttare som verkar bra, jag håller tummarna för att det fortsätter så :)

Kommentera här: