Lägesrapport

Rebel har blivit bättre och svullnaden i höger framben har gått ner. Han är piggare och mer "med". Han står fortfarande på boxvila och finner sig i det. Men det visste jag, han älskar ju sin box över allt annat.

Vi kan ha boxdörren helt öppen och han går inte ut, trots att han har stått inne hela tiden sen i fredags. Det är väldigt skönt att han accepterar det så bra. Jag fortsätter att ge honom smärtstillande, antiinflammatoriskt och magmedicin. Jag pratade med veterinären idag och han tyckte det lät som det var på tillbakagång och jag skall ringa igen på måndag!

Nu håller vi tummarna! :)

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Jag håller tummarna för er!

Skönt att han verkar bättre fina Rebel!

2 Jenny:

skriven

Vilken tur att det går åt rätt håll! Jag fortsätter att hålla tummarna så klart :)

Kommentera här: