Äntligen!

Nu får han äntligen gå en liten stund och äta gräs!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

En lycklig Rebel kan jag tänka mig!

SV: Tack snälla för att du erbjuder din hjälp! Det är otroligt snällt av dig! I nuläget är jag inte säker på om vi kommer ha bil med drag tills dess, men jag hoppas ju, annars är det jätteskönt att veta att någon kan ställa upp och hjälpa till med flytten!

Tack för tipset om Mia och Sven också, jag har hört talas om dem, men de ligger ju lite långt ifrån mig, däremot kan det vara bra att ha som reservplan.

Apropå hästfolk så tror jag du har rätt i att många har skin på näsan och väldigt bestämda viljor, det har man ju märkt, även jag som inte varit i hästvärlden lika länge.

2 Natalie:

skriven

Härligt att se honom i hagen! :-)

SV: Ja det är jättesmidigt med rockard! Han tycker det är roligt också vilket gör det ännu lättare.
Ja han har blivit väldigt fin Alessio. Kan tänka mig att han blivit lugnare, de brukar väl bli det när de får "ett arbete".

Kommentera här: