Trött...

Jag har känt mig lite trött de sista dagarna. Varför vet jag inte riktigt men det går väl över.

Mitt knä har blivit bättre och det skiftar väl i de flesta färgerna men jag kan gå ordentligt. Hästarna mår bra och jag har mest pysslat med dem.

Idag tog jag och Juha och gav oss ut på en skogspromenad med Docka och Rebel. Jag red naturligtvis och Juha ledde Docka. Docka var lite långsam till att börja med men kom igång efter en stund och Juha fick jogga i uppförsbackarna för då vill gärna Docka trava. Rebel tyckte nog att jag var ganska jobbig för maten låg ju på plats i boxen och då är det ju helt onödigt att bli riden. Fast det var skönt att komma ut ändå. Det är inte många grader kallt på termometern men det är väldigt kyligt ute.

Alessio pysslade jag med och borstade honom ordentligt. Han busar så mycket  i hagen när han går med Oboy, så han verkar nöjd med det. När sportlovet kommer så ska jag sätta fart med honom igen. Då blir det även ännu ljusare på kvällarna så man kan ta sig lite längre ut än paddocken.

Jag skickar massa kramar till Natalie och Grimmer (Alessios bästis i förra stallet)! Vi saknar er!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Jag har också ont i mitt knä... Vet inte vad jag har gjort, men det var nog i Skara. Det är helt lila nu. :-p



Mysigt med en liten tur på de vita.

Söta Alessio, Grimmer saknar honom!



Tack så mycket för era tankar! :-) Vi saknar er också.

Kommentera här: