Tänkte ju...

Idag kände jag för att ta massa kort på hästarna och lägga upp här på bloggen. Men naturligtvis fungerade inte kameran idag. Jag tror faktiskt att jag skall investera i en ny. Så jag tog några suddig mobilkamerabilder i stället. Notera att ingen av hästarna ser speciellt glad ut. Ja ja!

Idag tog i alla fall jag och Ulla en skrittur ut i regnet och det var verkligen skönt att komma ut och lufta sig lite. Det gör inte så mycket när man är två och man har trevligt ihop :).


Rebel innan vi ger oss ut på tur!


Alessio får en liten vila just nu, han går med Ullas unghingst nu och har full fart i hagen, den leken räcker nog!


Docka och Shakira som inte ser så nöjda ut med att stå i gången ;)

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Vilka muntra hästar du har ;) Fina är de hur som helst! Jag önskar så att Rósas svans kunde vara lika vit och fin som Rebels!

Kommentera här: