Söndag :)

Först en härlig sovmorgon till halv elva! Det är inte dumt, sen har vi slappat och tagit det lugnt.

Men sen var det dags att fånga dagen och ge sig ut. Vi gjorde de vanliga stallsysslorna och sen red jag Rebel och Juha tog Docka i grimskaftet och så tog vi en skogspromenad. Det var härligt att komma ut och lufta sig lite. Rebel tyckte väl att det var ganska onödigt för han ville vara inne och äta. Men jag tror att han var ganska nöjd efteråt. Annars har vi bara slappat och tagit det lugnt i dag. Bra uppladdning inför en ny arbetsvecka!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Rebel uppskattade det nog innerst inne, tror jag ;)

2 Natalie:

skriven

Haha vad är det för mening med en promenad tycker Rebel? Sån kan Grimmer också vara...



SV: Ja vi borde absolut träffas oftare! Vi får se fram emot våren nu.

Okej så bra, då kan jag prova igen att klippa honom. :-)

3 Anonym:

skriven

Han har ingen hemsida tyvärr. Men det finns en blogg: ryasjohastgard.blogspot.com

Tror jag har en länk till den på min blogg.

Där står det lite om vad som händer och kontaktuppgifter.

4 Natalie:

skriven

Ojdå, ser att inte mitt namn kom med i förra kommentaren, men du förstod nog att det var från mig.



SV: Ja det är klart att jag måste ta reda på vad det är för fel på honom. Det är ju inte normalt att han är halt hela tiden. Problemet är väl bara att när jag väl får en tid där så kanske han inte är halt längre. Då måste de ju kolla med röntgen eller ultraljud. Freddy sa att de kunde vara svårövertalade.

Tack så mycket! Då hör jag av mig i så fall! :-)

Kommentera här: