Lov :)

Det är allt skönt att ha lite ledigt! Jag uppskattar det verkligen.

Idag var det bara att ge sig ut i blåsten - som tur är har det inte regnat! Jag började med att hämta två fleecetäcken som passar Alessio och Docka som jag köpte av en kompis. De var kanonfina och kommer att bli toppen!

Sen var det bara att ta tag i stallsysslorna och sen gick jag en promenad med Alessio som var lite stollig i blåsten men skötte sig iallafall någorlunda. Jag klippte även hans skägg. Så nu är han riktigt stilig den lilla busen.

Rebel och jag tog en liten uppmjukningsrunda i paddocken - men usch vad det blåste brrrrrr! Han var lite snubblig idag men det kanske berodde på gårdagens långtur och alla backar upp och ner. Han kändes i alla fall någorlunda okej. Idag fick han även ha sitt nya träns som jag köpte för några månader sedan. Det passade jättebra och jag är kanonnöjd!



Så här snygg är han vår prins :)

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Tjusigt träns! :-)

Jag var faktiskt också ute på en promenad med Grimmer igår, gick bra trots blåsten.

2 Jenny:

skriven

Vad kul att du är nöjd med täckena, hoppas de kommer till mer användning hos dig än de gjorde hos mig ;)

Kommentera här: