Boxmarodören!

Jaha, nu har boxmarodören varit i farten! Rebel har lyckats igen... Han är ju rätt irriterad om han är hungrig och då åker ofta hans boxgranne på lite tjurigheter från Rebels sida... Och igår var det kört. Då höll inte väggen till Cinderella längre!

Men snälla Ulla hade redan fixat i ordning så när jag kom till stallet idag så hade hon redan bytt box så nu står Rebel utan någon granne och behöver inte irritera sig på någon! Tack snälla Ulla!!!

Men jag kommer att öka på hans hösilage. Det brukar krävas lite mer mat vid den här tiden på den vite herren så jag skall öka på vad han får ute i hagen på dagen. Förhoppningsvis blir han på lite bättre humör då!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Han vet verkligen vad han vill den mannen! :-)

Jag blir också irriterad när jag är hungrig! ;-)

Kommentera här: