Ledighet :)

Nu ser jag framemot nio dagars ledighet! Det skall verkligen bli skönt. Jag skall bara ägna tiden åt mina hästar! Pyssla, mysa och motionera dem.

Idag har jag varit i stallet och longerat både Rebel och Alessio. Det var två pigga killar det - man kunde tro att Rebel också var ungponny för han brallade och blåste upp sig och höll på! Att Alessio gör det är ju inte så konstigt men det var längesen Rebel höll på så där. Men jag antar att det är rätt bra krut i hösilaget.

Jag och Lotta pratade lite om Alessio idag och vi beslöt oss för att hitta någon som kan hjälpa oss att rida in honom. Om ni som läser det här vet någon pålitlig person som har tiden och möjligheten att hjälpa till med inridning av en liten welshpartbreadponny så skriv gärna några rader.

Dagens bilder:





Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Oj så tjusiga de blev på bilderna!

Rebel ser ju ut som en unghäst och Alessio gör sig riktigt fin på bilden!

Härligt med ledighet så du kan greja med hästarna ordentligt. :-)



SV: Ja nu har han varit väldigt glad och positiv när han fått komma ut Grimmer. :-)

2 Jonna:

skriven

Hahaha=) och jag som kommenterade på fb hur lugn Rebell såg ut ;)=) Men fin är han gamle gubben!! Kram Jonna

Kommentera här: