God morgon!

En tidig morgon och jag är trött... men antar att jag inte är ensam om att vara det. Men det är väl bara att gilla läget och ta tag i dagen.

Just nu längtar jag mest till nästa fredag för då åker vi till Tyskland och skall äntligen få träffa Lotta igen. Ibland blir jag helt galen av längtan och vill träffa henne NU!

Annars så går dagarna sin gilla gång, jobb, hästarna och lite fix hemma. Sådana där vanliga dagar där man känner att inget speciellt händer. Men visst är de dagarna också värdefulla och det är skönt att allt är som vanligt. Det känns bra att det börjar närma sig våren och att ljuset har återvänt. Nu är det ljust till 18 - tiden och som hästmänniska är det mycket värt. Man hinner med hästarna på ett annat sätt och att motionera dem känns inte alls motigt utan bara roligt. Nu är också grusvägarna så där härligt mjuka och man bara längtar att ge sig ut och trava.

Det ska jag göra idag!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Jag vill också ut och trava! :-)

Kommentera här: