fin dag!

Ett härligt väder!!!

Idag tog jag och Rebel en skrittur i skogen men fick rätt snart vända för i en av uppförsbackarna var det blankis. Rebel var inte ledsen för det, men han fick gå en extra sväng längs vägen istället.

Docka och jag tog en promenad - känns som de behöver ut och röra sig på lite plant underlag. Det är ju ganska upptrampat i hagen. Alessio var mycket bättre idag och var varken svullen eller varm längre! Härligt!

Jag städade i mina skåp i sadelkammaren och fick slängt massa skräp och sorterade i ordning en del. Jag plockade även i ordning på alla mina täcken - blir en del när man har tre hästar! En trevligt dag i stallet!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Så härligt det är att komma ut i det fina vädret! Hästarna har massor av energi.

Men tyvärr så finns det ju fortfarande lite is här och var.

Vi får hålla tummarna för att det inte kommer mer snö...



Skönt att rensa och slänga massa saker!

2 Natalie:

skriven

SV: Jo han blev nog lite trött när han gick omkull, så kan det gå om man inte håller sig lugn. :-)

Kommentera här: