Kort resumé

Resumé brukar ju användas för att beskriva vad som hänt tidigare i tex en tv-serie... jag ser inte mitt liv som en tv-serie men jag tycker det var en snitsig rubrik! Så det får bli så!
 
Alessio mår fint och har fått en liten ryttare som heter Emma, hon skall ta honom som foderponny så fort det har löst sig för dem med stallplats. Emma kommer och rider Alessio 1 - 2 dagar i veckan och det går bra. Alessio älskar verkligen att bli ompysslad och myst med!
 
Docka bor fortfarande hos Siw och har det bra som sällskapsdam!
 
Disa är en toppenhäst, som jag trivs med mer och mer för varje dag som går! Hon har ett riktigt stohumör och är lite sur men efter ridturen går det hur bra som helst att pyssla och gosa med henne! Det går riktigt bra med ridningen och hon är jätterolig att rida! En riktigt Kattahäst!
 
Linda är min medryttare och hjälper mig med hästarna tre dagar i veckan! Det är verkligen toppen! Linda kan jag lita på till tusen och hon ställer alltid upp, utan problem!
 
En bild som Linda tog i höstas, nu är det lite mer snö.....
 
 
 

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Haha, varför inte göra en TV-serie? Jag älskar serier. :-)

Roligt att du har hittat en häst du trivs med, det är ju jätteviktigt. Skönt också att Docka trivs och att det verkar lösa sig med Alessio.

Kommentera här: