Sovmorgon

Vi hade tänkt oss en härlig sovmorgon och vi sov väl till halv nio. Men när man vaknar är man ju hungrig så det var bara att knata upp och göra frukost. Men sen la vi oss igen och latade oss till halv tolv. Härligt!!!

På eftermiddagen åkte jag till stallet och tittade på när Linda hoppade Rebel och det gick riktigt bra. Tyvärr är jag inte världens bästa fotograf men jag bjuder på en bild iallafall.



Jag tog en tur med Alessio i paddocken och tömkörde honom. Idag gick det väldigt bra. Han lyssnade bra när vi skulle byta varv och svänga, det krävdes bara små små tömtag. Snälla Linda tog lite kort!











Sen hade vi ett klubbmöte och bestämde datum för dressyr- och hoppträningar nu i maj. Det blir Linda som fixar det, men jag kanske kommer igång lite längre fram i sommar. På tisdag skall Linda hjälpa mig, så ska vi longera Alessio inspänd. Det skall bli intressant!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Så nöjd han ser ut Rebel! :-)



Alessio ser väldigt fin ut på bilderna. Det syns att han tycker det är roligt. Han har verkligen börjat växa också! :-)

Roligt att det gick så bra.



SV: Ja nu har vi verkligen mycket att göra i skogen med skogsvagnen. Det kommer bli jätteroligt! :-)

2 Jenny:

skriven

Alessio ser ju ut som att han inte gjort något annat än att gå med tömmar :)



Rebel ser ut att ha roligt på den bilden!

3 Nette:

skriven

Oj, vad stor han har blivit, lille Alessio. Gustav frågade häromdagen om vi aldrig skulle hälsa på er igen, men det tänker jag att vi ska göra när vi blir lite mer lediga. Och ta med fika.

Kommentera här: