Bilder....

Jag har märkt att jag har blivit väldigt dålig på att ta bilder på hästarna det sista! Skall försöka skärpa till mig med det!

Det är roligare att ta kort på hästarna nu när vinterpälsen börjar gå bort. Visserligen är de klippta bägge två men de är mycket finare i sommarpälsen.

Idag red vi ut en sväng. Det var verkligen skönt att komma ut i skogen. Vädret har varit urtrist hela dagen och när jag gjort i ordning Rebel och jag och Ulla red iväg, sprack det upp och solen lyste från en blå himmel. Det var en härlig tur!

Efter det tog jag och longerade Alessio som idag fick öva på att ha senskydd fram. Det bryr han sig inte det minsta om längre. Det är bra! Nu för tiden longerar jag Alessio i träns och det är bara positivt. Han är lite mer lyhörd och det är ju bara bra!

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Jag håller med på att du är ganska dålig på att fotografera hästarna, skärpning! ;-)



Härligt att du lyckades ta dig ut på en tur när solen var framme. Jag lyckades faktiskt också tajma det! :-)



Roligt att det går framåt med lillgrabben! Han behöver nog jobba lite. :-)

Kommentera här: