Härlig dag :)

När man skriver rubriken på sitt blogginlägg så kommer de andra rubrikerna man haft fram som förslag... eller nåt... ja inte vet jag. Men iallafall i fredags lyssnade jag på Magnus Uggla på P4 och han hade hakat upp sig på att alla använder ordet fin! Jag tror att mina modeord är härlig, underbar - positivitetsord alltså. hahaha!

Idag åkte Juha med mig till stallet och det är alltid trevligt med sällskap. Jag red Rebel och Juha tog med Docka så gick vi på promenad. Ganska kyligt väder men inget regn och hästarna tyckte det var skönt. Docka älskar att trava i alla uppförsbackar, det blir lite jobbigt för Juha särskilt som han hade gummistövlar idag.

Efter ridpromenaden tvättade vi Alessios man och svans med superschampoot, medans det verkade så tömkörde jag Alessio. Herregud vad han är duktig. Vi började med att Juha gick bredvid och ledde honom. Men efter ett varv i paddocken så fick Juha släppa och jag tömkörde honom helt själv. Det gick hur bra som helst att svänga honom och att göra halt. Vilken duktig tvååring!

En bild till från inkörningen

Kommentera här: