Jobb, jobb och åter jobb!

Denna veckan har jag bara ägnat åt att jobba... känns det som i alla fall. Jag har även skjutsat Juha fram och tillbaka till jobbet och det tar också tid. Men vad gör man inte för sin lilla gubbe <3.

Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker till Hamburg. Jag har ordnat med passningen av alla våra djur och mina medryttare är gulliga och ställer upp och grannen passar våra katter. Nu skall vi bara börja förberede packningen och kolla så att vi får med det som Lotta vill ha ner till sig.

Hästarna har fått stå lite i skymundan denna veckan - har fixat de vanliga sysslorna och kollat över dem. Tyvärr har jag åkt på nackspärr också så att rida har inte varit att tänka på. I går kom Sandra till mig med sulkyn så nu har jag äntligen fått köpt en, härligt! Skall försöka hinna köra Docka lite i helgen.

Idag blir det nog en sväng till krogen.

Trevlig helg alla goa!

Kommentera här: