Lite dålig uppdatering

Efter en fredag på jobbet som sög musten ur mig... vi var i Slottskogen och de där backarna alltså... har jag inte orkat uppdatera så bra. Men nu är vi på G igen :)

Lördagen bjöd på en snabbsväng till stallet för att sen snabbt hem och duscha och byta om. Jag och Juha åkte till Knalleland och handlade och sen åkte vi till Brämhult för att kolla på hoppningarna. Där träffade jag Karie som är en gammal vän från ungdomstiden. Det var väldigt trevligt att  träffa både henne och hennes dotter och deras fina häst. Resten av kvällen slappade jag.

På söndagen var vi också och kollade på hoppningarna på Brämhult, då var det ponny. Men banan var hemskt lerig men det hade ju ösregnat på natten så det var ju inte så konstigt. Efter lunch åkte vi till mamma och pappa och firade morsdag och medans jag och Juha var där åkte Lotta till stallet och fixade hästarna. Hon och Rebel tog en tur i paddocken. Mamma och pappa bor ju inte så långt ifrån stallet så det passade bra.

Idag har temaveckan fortsatt på jobbet och vi var på en fin 4Hgård. Väldigt fina djur och trevlig personal! Arbetade länge och efter det åt jag och Juha McDonalds. hehe! Ikväll är Lotta på avslutningsmiddag med LBS och jag hoppas hon har en trevlig kväll. Vi åkte ut till hästarna och fixade boxarna - för nu går de på sommarbete! Härligt! Vi flugsprayade dem och satte på dem flugpannband. Imorgon skall jag åka och köpa Switch så de slipper de värsta knotten och andra flygfän.

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

De har erbjudande på Switch på Eko, 299:- :-D

2 Natalie:

skriven

De har erbjudande på Switch på Eko, 299:-

Kommentera här: