Kallt och blåsigt!

Jag undrar om det är vulkanutbrottet på Island som gör att det blåser, men antagligen så påverkar det nog vädret. Vi har iallafall låtit hästarna komma in på natten igen. Idag när jag åkte ut till stallet så skyndade jag mig att mocka och göra iordning för jag tänkte att nu längtar Rebel in. Men när jag ropade på honom i hagen så fortsatte han bara att beta. Han lyfte inte ens på huvudet :(. Så det var bara att klampa ut i hagen och hämta honom. Han var lite frusen märkte jag och egentligen tyckte han att det var skönt att komma in. Alessio kom i full galopp när jag ropade på honom så det var iallafall en som ville komma in. Alessio börjar se riktigt fin ut, ska ta lite nya bilder på honom och lägga upp i morgon. Nu skall jag dyka i säng, förhoppningsvis har det onda i halsen har försvunnit när jag vaknar imorgon.

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Kul med bilder på lille plutten, det vill jag se! :-D

2 Katta:

skriven

Nu är det nya bilder :)

Kommentera här: