Tog våren vägen då?

Några dagar med riktig vårkänning och det mesta av snön har smält undan. Men nu snöar det för fullt, fast det är väl inte så mycket att göra åt det... Jag är helt säker på att våren kommer iallafall - till slut!

Igår var vi på bio och såg I am number four. Den var bra och jag blev riktigt rädd flera gånger. Jag fick mig även några goda skratt också. I fredags kväll var Anne min syster och Mikael hennes sambo i stan. Då passade vi på att gå ut på krogen och ta nån öl och sitta och tjöta lite - mycket trevligt. Idag har vi varit i Knalleland och kikat lite i affärer, men varken jag, Juha eller Charlotta handlade något speciellt.

Idag åkte jag för andra gången och tittade på ett stall. Det är helt okej, jag kan pricka av flera saker på min lista. Jag skall fundera några dagar till om jag skall tacka ja till platserna eller inte. Ett stort plus är att det tar cirka 5 minuter att köra dit, det ligger på vägen till jobbet... skönt. Men tyvärr är kallhyran lite hög, men jag skall fundera iallafall.

I helgen har jag försökt få bort det mesta av pälsen från de vita ponnyerna, Alessio har inte börjat fälla lika mycket än. Men oj vad päls! Ett tag med ryktstenen och det bara ramlar päls från dem. Så om någon vill ha hästpäls till att sticka en tröja av så har jag massor! Säg bara till :)

Kommentarer:

1 Carina:

skriven

Tänk vad bensinpengar du tjänar in,så det kanske inte blir så mycket dyrare i slutändan.

Kommentera här: