Spännande!

Idag kommer det en ny häst till stallet. Tyvärr kunde jag inte stanna och kolla på hästen men jag lär väl få se den i morgon.

Vi har också varit på klänningaffären och Lotta har provat in sin balklänning. Den är hur fin som helst och Lotta bara älskar att ha på sig den. Hon går runt med den i affären och vill aldrig ta den. När hon väl får hem klänningen så kommer hon att använda den varje dag - säkert! Jag och Lotta tycker att släktingar och vänner får ha bröllop eller långklänningsfester så hon kan använda den mycket. Jag tycker också att den är otroligt vacker och verkligen en klänning som syns i mängden. De som arbetar på klänningaffären är också väldigt trevliga, de gillar att prata bort en stund och bryr sig om sina kunder! Toppen!

Imorgon blir det kalas förberedelser, smörgåstårtafix! För imorgon fyller världens bästa dotter år!!!


Lottisen och Alessio på promenad! (Inte lika mycket snö kvar nu...:))

Kommentarer:

1 JennyPenny:

skriven

Om du betalar ska jag ha ett bröllop!!!!!!!!!! Hahahaha!!!

Kommentera här: