Lite mycket nu...

Några dagar sen jag skrev något. Men gör väl egentligen ingenting, eller hur?

Jag har varit och tittat på två olika stall där de hyr ut stallplatser. Men jag funderar fortfarande vad jag vill. Man kan ju bli galen ibland. Det vore ju himla enkelt om det fanns ett stall som passade mig perfekt, eller om någon kunde säga vilket stall jag skulle välja. Så blir det aldrig, utan det är jag som måste bestämma hur jag skall ha det. Hur skall man veta att man väljer rätt? Ja, det kan man aldrig veta förrän efteråt.

Jag trodde att jag gjorde rätt när jag sa upp det stallet jag hyrde alldeles själv och valde det stallet där mina hästar står nu. Min plan var att nu skulle mina hästar få stanna i ett och samma stall. Så blev det inte riktigt. Typiskt. Men ingenting här i livet är statiskt, det är bara att inse det och ta det som det kommer. Jag kommer säkert att hitta något som passar mina hästar fint. Det hoppas jag verkligen och jag skall se det som en möjlighet inte ett problem!

Jag har min lista att gå efter (som finns i ett tidigare inlägg). Jag skall se till att jag har tillgång till en ridbana, det är naturligtvis inte prio ett. Det finns massor med saker som är viktigare än det men skall jag ändå leta, så skall det jag bestämmer mig för ändå ha det som jag vill ha till mina hästar.

Jag har jobbat mycket denna veckan, trots att jag trodde att det skulle bli en lugn arbetsvecka ;). Tog en skrittur idag, vilket jag verkligen behövde.

Kommentera här: