Hinner massor!

Oj, vad man hinner mycket när man är ledig! Jag har gjort massor idag och är inte ens trött. Det är skönt att vara ledig och hinna med allt man vill hinna utan stress. Idag började jag dagen med att dammsuga och torka golven - men med missen att duscha före städningen. Inte så smart, men men sånt är livet.

Efter det åkte jag och Lotta till Mona och hälsade på. Monas lilla bebis Otto är hur söt som helst och en jättego liten kille. När vi kom hem började jag att tvätta och sen laga lunch till morgondagen. När det var klart åkte jag till stallet och grejade med hästarna. Jag och Rebel tog en ny väg som jag inte har ridit innan men Lotta och Rebel har ridit den. Det var riktigt fint underlag och vi både skrittade, travade och galopperade. Rebel var mycket nöjdare med ridtur än longering.



En förväntansfull pålle :)

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Skönt att hinna med allt utan stress :)



SV: Ja, du får lägga upp bilder sedan om du fyndar något på rean! Jag borde försöka låta bli, men det kliar i fingrarna som sagt...

Kommentera här: