Vilodag!

Kände mig som sagt inte riktigt hundra igår och mår inte riktigt bra idag heller. Så idag blir det soffläge! Men jag vill må bättre imorgon för jag vill åka till Tvååker och titta på en premiering. Fast jag skall först kolla in vädret och om jag inte mår bättre så får vi väl stanna hemma.

Jag åkte ut tidigt till stallet idag eftersom jag skulle byta hage åt Docka och Rebel. Det var väl lite spännande för de skulle gå nära grisarna och man vet ju inte riktigt hur de reagerar. Men det gick bra. Rebel brydde sig inte alls, trots att grisarna "pratade" som sjutton. Docka tyckte att det var lite läskigt - men gjorde ingen större affär av det. Nu har de det jättebra och mycket mat.

Alessio hade det också bra med sina kompisar och han fick bara en klapp och lite kel.

Docka och Rebel i nya hagen!






Docka syns knappt i sitt gröna täcke med allt gräs...

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Spännande med premiering!



Haha, Docka var verkligen bra kamouflerad i sitt täcke ;)



Krya på dig!



SV: Njä, jag känner mig inte tillräckligt duktig för att ta beställningar, men tack för komplimangen! :)



Tack! Han är ljuvlig!

2 Jenny:

skriven

SV: Ja, i mina ögon är han så klart sötast ;) Det ska jag absolut göra! :)

3 Natalie:

skriven

Härligt med så mycket gräs! Det var inget högt staket du behövde till dina hästar... :-)

4 Katta:

skriven

Jag mår faktiskt bättre nu :) Ja, du Natalie, finns det gott om mat går de inte ut! Så är det bara ;)

Kommentera här: