Två lugna dagar!

Eller ja, igår kväll kanske det inte var så lugnt men vi var på stan och var på Brasseritet och åt med goda vänner. Väldigt trevligt.

Jag har inte gjort så mycket med hästarna. För jag känner mig fortfarande inte helt kry och har inte orkat rida. Jag har känt mig tvungen att öva med Alessio och det går ganska bra. Han lyder mig och skrittar, travar och gör halt som han ska. Juha var med idag och fick leka domare och gå runt honom och titta medans han skulle stå still. Det gick också bra.

Rebel tycker nog att jag är världens tråkmåns som inte tar ut honom på nån ridtur. Men jag hoppas att jag snart mår bättre så jag orkar ta ut honom i skogen.

Nu skall jag vila och njuta av helgen!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Hoppas du mår bättre snart! Det är extra trist att vara krasslig på sommaren ju :/

2 Jenny:

skriven

SV: Ja, just nu står hon nära stallet när de andra hagarna är på tillväxt :)

Har stor förhoppningar på Rósas föl också ;)

Kommentera här: