O sole mio...

Just nu är det Allsång på Skansen och de sjunger O sole mio för fulla muggar :).

Som sagt har jag tvättat idag. Efter det tog jag mig i kragen och åkte till stallet. Jag är nämligen helt slut... det går bara runt i huvudet och jag känner mig nästan svimfärdig. Men det blir väl snart bättre.

Alessio fick öva inför utställningen idag och han skötte sig utmärkt. Travade jättebra och var koncentrerad på uppgiften. Härligt. Jag och Rebel tog en skogstur som blev lugn eftersom jag mår som jag mår. Men duktiga är de och imorgon skall Docka och Rebel få byta hage, bredvid grisarna. Får se vad de säger om det.



En gammal bild, nu är all vinterpäls borta och han har nästan kliat av all man :(

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Så synd att plutten har kliat av sig manen...

Kommentera här: