En härlig helg

Denna helgen har vi tillbringat på High Chaparral! Vi brukar åka dit varje sommar. Då hyr vi stugor och har full fart hela helgen. I år var vi 19 personer och alla har lika roligt!

På söndagen när vi kom hem packade vi upp alla saker och vilade. Det var skönt. På natten ringde telefonen och jag fick följa med min bästa väns dotter till akuten och tillbringa natten där. Som tur var, var det ingen fara med henne men vi var hemma kl 5 på morgonen och jag gick och la mig direkt!

Klockan 11 var det dags att upp och hoppa för Lottas Au-pairfamilj skulle komma på besök. De var verkligen trevliga och barnen var hur gulliga som helst. Vi tog en tur till stallet och Rebel och Docka fick bli ponnyridningshästar. De skötte sig jättefint.

När vi kom hem från stallet, däckade jag totalt och somnade i soffan vid halv sju. Klockan åtta vaknade jag till och la mig i sängen och sov som en sten till åtta imorse. Nu står det tvättning på schemat och att jag skall vakna till... känns lite jobbigt. Men sen skall jag till stallet och öva med Alessio inför utställningen och ta hand om de två vita ponnyerna.



Kommentera här: