Dagen efter...

Tack för gratulationerna för premieringen :)

Idag har vi varit och gjort lite ärenden inför Lottas flytt till Tyskland och nu är det inte många dagar kvar... Vi har även varit hos min ena syster och hälsat på och nu har vi avslutat dagen med ett parti monopol. Lotta vann stort trots att jag hade 6 gator med hotell! Men men så är det.

Jag har även varit i stallet och tagit hem Rebel och Zakhira från betet hos Kristin. Jag och Rebel följde med Ulla och Isabella på en tur i skogen. Det var jättehärligt. Jag trodde att det skulle vara ganska mycket flygande odjur men det var hur lugnt som helst. När vi kom tillbaka till stallet så skulle jag ställa Rebel i spolspiltan men han vägrade! Men när hinken med godis kom fram så gick det hur lätt som helst. Dumma vita ponny! hahahaha.

Ulla hade även ett förslag på en bra person som kunde hjälpa till att köra in Alessio. Vi har inte riktigt bestämt oss än... Vi får diskutera det lite till...

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Söt bild!

Klart att han inte ville gå in i spolspiltan om han vet att man kan få godis om man vägrar. :-p

2 Jenny:

skriven

Hoppas ni hittar en duktig människa som kan hjälpa till med inkörningen. Det gäller ävl att gå på magkänsla :)

3 Katta:

skriven

Ja, duger väl bara att gå in där om han får godis!



Vi har hittat en som skall hjälpa oss. Berättar mer i bloggen :)

Kommentera här: