Julledighetsplanering

Julledigheten närmar sig med stormsteg! Det skall bli skönt att få vila sig men det allra allra viktigaste är att Lotta kommer hem!!! Det skall bli underbart och ha henne hemma. Jag längtar som en tok!

Idag har jag kunnat rida och det var roligt. Rebel var väl inte så engagerad men jag skrittade och red på böjda spår så han blev lite mjukare. Förhoppningsvis går det att fortsätta hålla igång ridningen nu.

Mina planer för julledigheten är följande:

1. Umgås med Lotta
2. Umgås med Lotta
3. Umgås med Lotta
4. Umgås med Lotta
5. Umgås med Lotta
6. Fira en underbar jul med familjen och släkten
7. Komma igång ordentligt med ridningen.
8. Klippa Rebel
9 Bada Alession
10. Hälsa på Sussa i hennes nya stall!
11. Vila ;)

Kommentarer:

1 Sussa:

skriven

Vad trevligt att du kommer och hälsa på oss i vårat nya stall. Jag hoppas att jag kan komma och hälsa på er oxå.

2 Natalie:

skriven

Härligt att du kommit ut på en liten tur med Rebel, man blir galen när det inte går göra något med hästarna.



SV: Ja det är skönt att de väljer att stå inne faktiskt! :-)

Kommentera här: