Skogskörning

Idag har jag och Juha varit i stallet. Vi bestämde oss för att ta ut Docka på en tur i skogen med vagnen. Ulla var snäll och lånade ut sin vagn. Jag måste verkligen få tummen ur och köpa mig en vagn...

Det gick jättebra att köra Docka, fast hon tyckte det var lite tungt i uppförsbackarna. Men däcken behövs pumpas lite och då rullar nog vagnen bättre. Jag hoppade därför av och  gick i backarna. Det är också riktigt skönt att ha en baksele. Det känns riktigt bra att köra nerför, Docka verkade lite konfunderad först men i andra nerförsbacken så "satte" hon sig fint i bakselen och tog hjälp av den. Åhhh, vad det var roligt!

I eftermiddag skall jag ringa och höra hur Alessio mår och om han sköter sig.



Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Åh vad kul! Det ser riktigt mysigt ut.

2 Natalie:

skriven

Tänk så roligt för Docka att hon kommit till någon som bryr sig så och verkligen gör något med henne! Ni ser ut att trivas i skogen. :-)

Kommentera här: