Ett tag sen..

Inser att jag har varit väldigt, väldigt dålig på att blogga det sista.. men så blir det ibland.

Här är väl det mesta som vanligt. Förutom att jag har åkt på en himla förkylning som har golvat mig totalt. Som alltid när man är sjuk så har jag bara en önskan och det är att bli FRISK... men har varit dålig i tre dagar nu och i BT idag stod det att den håller i sig i upp till en vecka. Jag hoppas att jag står på benen så snart som möjligt iallafall.

Lotta har det bra i Hamburg och har fått nytt jobb på Hard Rock Café. Hon är så himla duktig och kan verkligen ordna det för sig. Hon skall snart kolla på ett nytt boende också. Jag håller verkligen tummarna att hon hittar det hon söker.

Hästarna mår bra och Alessio är fortfarande på Axevalla på inkörning och sköter väl sig någorlunda. Har försökt att få tag i dem denna veckan men inte lyckats än. Rebel mår också bra och vi har kommit igång med ridningen ordentligt. Känns riktigt bra att rida honom i paddocken nu, sen kommer han att gå in på nätterna från och med nu, då blir han nöjd! För han är rätt så irriterad just nu över att gå ute på nätterna. Tänkte faktiskt på det här om dagen och det är flera år sedan jag har haft honom ute på nätterna så här länge. Men nu kommer han att bli glad. Docka har fått vila eller ja... gå i hagen och njuta i två veckor nu. Hon går ihop med de andra stona och det trivs hon toppen med. Hon har redan satt vinterpäls... usch!

Denna helgen skall de få höstbada och jag skall också frisera dem. Egentligen är väl hösten rätt härlig trots mörkret och regnet...

Kommentera här: