3 saker ni inte visste...

Okej jag följer http://islandstokan.bloggplatsen.se/ uppmaning och skriver 3 saker ni inte vet om Rebel... tror jag iallafall.

1. Han älskar päronmer, nu var det väldigt länge sen han fick det så jag kanske skall köpa med mig det till honom imorgon så han får en glad överraskning.

2. Han är westerntränad och när man rider honom så räcker det egentligen att bara lägga tygeln mot halsen så svänger han :)

3. Han älskar att bli av med vinterpälsen på hösten. När man klipper honom då, står han blickstilla och bara njuter. Efter klippningen är han den piggaste ponnyn som finns.

Okej, nu vill jag läsa tre saker om era hästar som jag kanske inte visste.


Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Roligt att han dricker Mer! :-)

Varför sa du inte att han var westerntränad när jag lånade honom? :-p Då hade vi kunnat ha riktigt roligt ihop! :-)

Kommentera här: