Fjärde dagen... slutar nog räkna ner... känns som dagarna tar slut snart!

Saknar Lotta massor och det är verkligen tomt här hemma utan henne men hon kommer snart hem igen!

Funderar på varför man vaknar pigg som en mört när man inte ska jobba. I och för sig en timma senare än när jag går upp på jobbardagar men iallafall...

Jag startade iallafall dagen i stallet och tog Alessio på en longeringstur! Han är så duktig nu så det inte är sant, jag måste be Lotta filma nångång för han är så superduktig och vet precis vad han skall göra! Det är riktigt roligt att jobba med honom då. Idag ställde han upp sig fint i hagen och jag fick nåt snyggt kort



Synd bara att han kollar åt andra hållet. Rebel och jag var ute på en härlig ridtur i skogen - vilket fantastiskt väder vi har. Jag bara njuter!!! Jag startade idag med projektet att få Dockas svans vit. Det känns faktiskt som det är genomförbart! Jag hoppas jag lyckas! Jag ska tvätta den fem dagar i sträck så får vi se om den blir vitare :).

Efter stallet var jag hemma och fixade och gjorde iordning uteplatsen, så här fin blev den:



Jag planterade lite påskblommor i krukorna och hämtade utemöblerna. För några dagar sedan tog Juha bort alla plattorna och gjorde fint där. Det är verkligen skönt att sitta där och fika!

Kommentarer:

1 Bianca (Jenny):

skriven

Vad kul att du också har en blogg, då kan jag följa dig sen när du flyttar från stallet! Rósa kommer nog sakna Alessio väldigt mycket.

2 Katta:

skriven

Ja, och jag kan följa er! Alessio kommer också att sakna Rósa, han tycker att hon är mysig!

Kommentera här: